mgr Marlena Małkiewicz-Banasiak – nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, terapeuta integracji sensorycznej, provider ATS Neuroflow, pedagog wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, diagnosta ADOS-2, pedagog wczesnoszkolny, wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, koordynator Zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, członek PSTIS oraz Stowarzyszenia dla Dzieci z Wadami Dłoni „W Naszych Rękach”. Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę z dzieckiem o zaburzonym rozwoju psychoruchowym w każdym wieku.
mgr Julita Jagodzińska – pedagog, terapeuta SI, wieloletni pracownik Poradni Rehabilitacyjno-Neurologicznej dla dzieci w Ostrołęce. Prowadzi diagnozę i terapię SI u dzieci z niepełnosprawnością (Autyzm, Zespół Downa, MPDz i inne) w wieku 0-18 lat, jak również Terapię Taktylną, Integrację Odruchów Dynamicznych i Posturalnych.
mgr Magdalena Krzciuk-Gawrych – logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy jako pedagog i logopeda w szkole, pracowała także w Specjalistycznej Poradni Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG. Zajmuje się profilaktyką, diagnozą oraz terapią logopedyczną i surdologopedyczną. Stale pogłębia swoją wiedzę uczestnicząc w licznych kursach, warsztatach i szkoleniach. Korzysta ze sprawdzonych i wypracowanych metod, dopasowując je zawsze do indywidualnych potrzeb pacjenta. Bardzo ceni sobie współpracę z rodzicami rozumiejąc ich troskę, a praca z dziećmi jest dla niej nigdy nie kończącą się pasją. Prywatnie interesuje się dobrym kinem, relaksuje się pracując w ogrodzie.
mgr Agnieszka Jasionek – nauczyciel mianowany, pedagog wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, pedagog wczesnoszkolny, oligofrenopedagog oraz tyflopedagog. Wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej oraz koordynator Zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Prowadzi diagnozy i terapie pedagogiczne oraz tyflopedagogiczne (funkcjonalna terapia widzenia). Rozpoznaje specjalne potrzeby edukacyjne uczniów i dzieci oraz wskazuje najbardziej skuteczne formy i metody pracy dostosowane do ich możliwości. Na bieżąco poszerza i aktualizuje swoją wiedzę, m.in. na temat słabo widzenia oraz niedowidzenia.
mgr Martyna Dąbrowska – psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła studia podyplomowe w zakresie psychoterapii dzieci i młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami. Na co dzień zajmuje się udzielaniem wsparcia psychologicznego, prowadzeniem konsultacji, diagnozowaniem oraz prowadzeniem psychoterapii indywidualnej dzieci i młodzieży. Prywatnie żona, mama, amatorka gotowania.